RSS

luni, 9 noiembrie 2015

Ajutor! M-am indragostit!


     Toti vrem sa ne indragostim, iar eu nu fac exceptie. Fiecare dintre noi a iubit macar o data fara limite, fara retineri, fara ganduri, fara a se intreba de ce, fara a pune in balanta avantajele si dezavantajele unei relatii. Fiecare dintre noi vrea sa regaseasca acea fericire simpla cand un zambet te arunca in cer si nu mai puteai sa cobori de pe norisorul roz. Dar am ajuns sa ne temem pentru ca ne amintim cat de mult a durut cand s-a sfarsit basmul. Data viitoare nu mai facem aceeasi greseala. Si atunci incepem sa rationalizam, incercam sa controlam totul. Macar dintr-un punct de vedere toti oamenii seamana.


     Am ajuns sa cunosc pe cineva si sa ma tem. Fara sa vreau am inceput sa ii caut defectele, sa analizez, sa anticipez. Mi se parea ca e prea frumos sa fie adevarat, ca nu mi se poate intampla mie. Clar trebuie sa fie ceva necurat la mijloc. M-am surprins facand prognosticuri, calculand sanse, incercand sa imi dau seama daca iubirea va dura toata viata. Ma speria perfectiunea cand de fapt nu trebuia decat sa simt, sa ma las antrenata de magia lui. Nu trebuia decat sa las fascinatia pentru el sa ma consume ca sa descopar ca sunt fericita, insuportabil de fericita.

     Ai vazut vreodata filmul Don Juan de Marco? La un anumit punct spune cea mai frumoasa replica pe care am auzit-o intr-un film de mare succes:  „Nu exista decat patru intrebari importante in viata. Ce este sacru? Din ce este facut sufletul? Pentru ce merita sa traiesti? Pentru ce merita sa mori? Raspunsul este acelasi, pentru fiecare dintre ele: doar iubirea.”. Daca asa stau lucrurile, atunci renunta la temerile tale si asuma-ti un risc. Riscul de a fi fericit. Poate nu este partenerul perfect, poate ca nu este ce iti imaginai tu, ce visai tu. Poate ca celalalt nu este ce crezi tu ca ai nevoie in momentul de fata, dar daca te face sa te simti viu, daca simplul fapt ca exista in gandurile tale te face sa privesti lumea cu niste ochi prietenosi, atunci merita. Merita orice risc! Da, poate vei suferi, poate va veni un moment in care vei plange sau sa regreta ceva, dar asta iti va aminti ca iti traiesti viata, nu ii supravietuiesti. Asta inseamna ca nu te-ai inchis intr-o fortareata de singuratate unde nu poti fi ranit pentru ca nu permiti nimanui sa se apropie de tine ca sa poata sa o faca. Asta inseamna ca ai curaj si eu te admir pentru asta!

     Depaseste-ti temerile indiferent care ar fi ele. Spune-i azi acelei persoane speciale ce inseamna pentru tine, cat ii pretuiesti prezenta. Uneori doar atat ai nevoie ca sa fii fericit, un moment de curaj nebun! Risca!

     Zi fericita iti doresc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu